onsdag 11 november 2009

Influensavaccin som slår tillbaka!


Idag är jag hemma med feber. Japp, jag var en av dem som får feber men jag mår ok. Det kan ju alltid vara värre. Kände mig skamsen att jag inte kunde praktisera så jag gick på medlemsmöte som var en av de tre sakerna jag hade inbokat idag. Men det gick ju sådär. Glömde att man skulle ha id och studentleg. så jag fick sitta o lyssna när alla sa: - Ja... och att klubban klubbade. Just nu känner jag att jag skulle ha skippat sprutan men jag hjälper mig själv, pappa som inte kan ta den pga av äggallergi och att jag inte smittar andra ju... Suck vad man ska vara snäll ibland.

Igår inköpte jag en gås från Maxi som kom från Klasaröd så successivt börjar gåsamiddagens förberedande vara klart! Sedan så har jag börjat spåna på en present till fredrik men vi får se om den kan träda i kraft. Hehe... Mer info kommer sedan ;)
Ha en bra onsdag. Själv bäddar jag ner mig igen :)

Inga kommentarer: