fredag 27 november 2009

Big, Blonde and Beatiful!

Idag ska jag dela ut kort och servere öl på Bärs och Poker Puben som Chrisp arrangerar denna fredagskväll! Men först ska jag få i mig något att äta och det blir tacos på Metropol! Tacos e inte den största favoriten men mat och gott sällskap av Bea och Oscar väger upp mycket!

Sedan saknar jag min vän Sara. Hon har de jättebra i Stavanger och jag blir smått avundsjuk och vill ta första flyget dit! Får se om jag kan jobba där i sommar :). Sedan måste jag säga att jag har fått en lägenhet på Olafstorpsvägen som jag ska dela med min man. Det kommer bli så underbart. dock måste jag byta tid för kontaktskrivning men inflyttning sker runt den förste februari! Yay!

Nu får jag sjunga av mig koffeinet som återigen blev för mycket för min kroppsvikt!

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer: