lördag 5 december 2009

Lördags kväll

Nu är de lördag kväll och jag har varit inbjuden till olika middagar och fester men... Ibland vill man bara ha en lördag för att sansa tankarna om manus och uppsatts... Idag blev de frukost med spääxet där manus filades och kostymer prövades. Verner, vår nya ängel i spääxet har gjort ett underbart jobb med scenen! Sedan fick vi se han i hans vita kroppstrumpa och jag må lova att man ser allt. Till och med jag rodnade.
Sedan har jag dividerat med min käresta om att få en liten plats på hans externa på 500gb, som jag gav honom.. För jag ville få se en serie men det gick inte igenom... River cottage vad de jag ville se men de får jag köpa dyrt nu istället eller skaffa min egen extern och jag har bestämt mig... den ska va rosa bara för att!
Lille skölpaddan Sven guppar nu rundor med hela magen full av skalade räkor... Man får ju skämma bort någon ibland tycker jag och Sven säger inte nått emot. Sedan kommer min Sara nästa vecka! Och det ska bli underbart! Va skojsigt :). Men då måste jag nu få skriva som en idiot. Får sedan kolla när jag ska lämna in den dumma uppsatsen! Kursen har varit lite av en besvikelse men för det får man ju inte dra nått efter sig för det!

Sov Gott alla.

Inga kommentarer: